понедељак, 31. јануар 2011.

Paštete sa blitvom



Testo:
80g margarina
500g bašna
2 jajeta
125ml mlake vode
½ kašičice soli

Fil:
1kg  blitve(smrznute)
1 praziluk
100g pirinča
4 kašike seckanog peršuna
so,biber
ulje

Premazivanje:
1 belance
susam

PRIPREMA
Blitvu i praziluk sitno iseckajte.Zagrejte ulje,sipajte blitvu i praziluk i dinstajte nekoliko minuta.Dodajte pirinač,peršun,so i biber.Pokrijte i dinstajte 15-20 minuta.Ostavite da se ohladi.

Margarin rastopite,dodajte jaja,mlaku vodu,so i brašno pa umesite testo.Podelite ga na četiri dela.Svaki deo razvucite u oblik pravougaonika, veličine približno 50x25,isecite šest traka i svaku traku premažite uljem.Na jednom kraju trake sipajte punu kašiku fila,preklopite na trougao,nastavite do kraja sa preklapanjem tako da uvek dobijete trougao.Stavite u podmazan pleh,premažite belancetom,pospite susamom i pecite na temperaturi od 220 stepeni.

Odlične su!

11 коментара:

  1. Predivno izgledaju a recept deluje odlično !!! :-))

    ОдговориИзбриши
  2. Baš bi mi sad dobro došlo nešto takvo slano:)

    ОдговориИзбриши
  3. Ovaj recept ću da primenim. Volim slane pite, kiflice, pogačice... posebno kada je i povrće u sastavu.

    ОдговориИзбриши
  4. Obozavam testo! Sigurna sam da je ovo mnogo, mnogo, mnogo ukusno :)

    ОдговориИзбриши
  5. Jako mi se dopadaju,a fil posebno.Divne su !!

    ОдговориИзбриши
  6. Ma ja sam ih sinoć radila, super su samo mi nije jasno zašto paštetice, sinoć tople bile super, a danas će evo biti za gablec. Mary1

    ОдговориИзбриши